Lista

Hur har din dag varit? 

Jo tack, varm.

 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu? 

Johannes om jag hade fötts med penis. Ett tjejnamns-alternativ var Klara men fick inte heta det eftersom mamma tyckte att pappa inte kunde säga R. Sen fick lillasyster det namnet..... Hehe.

 

Reservnamnet aka Klara
 

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt? 

Titta på TV.... 

 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?

Jag skulle nog vara manodepressiv. Känner ibland att mina pms-iga veckor är en extrem light-version av denna sjukdom.

 

Vad beställer du på krogen?

Cider eller öl. Kan inga drinknamn?! Mer än Rosa Pantern som innehåller mjölk, ej bra för laktosmagen på fest. Kan ibland, när jag känner mig hämningslös, säga till bartendern: Gör något med juice. Wild!!!

 

Vad har du funderat över på sistone?

Vad jag ska rösta på i EU-valet. Men det har jag funderat klart på så nu funderar hur sommarn kommer bli eftersom Martin flyr till The Land Of Freedom i 2 veckor utan mig och med sin pojkvän Marcus.

 

Mmm. Nueva York.
 

Vad var det konstigaste som hände i helgen?

Att vår grillkväll förvandlades till någon slags ungdomsfest. Eller vi förvandlades till ungdomar. På fest.

 

Vem är den mest kända människa du talat med?

Har lunchat med Sverker Olofsson på jobbet.

 

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?

"Du är ju inte snygg, men söt" Nämen tack :))))) Halvbra komplimang.

 

 Inte snygg, men söt. Taget.
 

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?

Att jag redan sitter på toan och kissar innan jag inser att pappret är slut. Alternativt att Martin drar in små rester av konstgräsplanen i huset vårt efter varje träningen så jag får dammsuga efter honom eftersom Martin "inte ser" dessa gröna små pluppar. Ska börja samla ihop dom och göra en egen konstgräsplan.

 

Vad gör du när du är ledsen?

Ja vad gör man? Gråter?! Och stressar upp mig totalt och blir arg och tittar sedan på Modern Family och blir glad igen.

 

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?

Mina nya svarta fladderbyxor. Synd Mårten Andersson att jag inte lyssnar på dina kloka ord om dessa byxor.

 

Lista lånad av Idaekw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0