Veckan innan semestern

 
Så, den här veckan har le dog and me slagit läger på fotocity. Jo för det känns som att vi bor här i och med att vi tillbringar cirka 8 ½ vakna timmar här om dagen. Festligt va, i mitten på juli?!
 
Martin har varit i USA i en vecka nu. Det känns hanterbart fortfarande, men jag har märkt att vissa saker har förändrats sen han åkte. Några exempel:
 
Min diet. Den består numera av drickyoughurt, tomatsoppa, rostat bröd och nektariner. Jag förmår mig icke att tillaga avancerad mat till mig själv. Vilket jävla slöseri på tid. Om jag festar till det på jobbet köper jag en färdig macka med ägg och räkor. Vilken VARDAGSLYX! :)))
 
Städvanor. Här har jag lagt av helt. Det är grusigt och skitit i hallen. Harkrankar hoppar fritt från rum till rum... Bry mig it ett skit.
 
Sänggående. Jag ger upp dagen klockan 20.00. "Sena sommarkvällar" ute på altanen med en flaska rosé finns ej på min världskarta. Samma sak med umgänge. Skvätter till när någon skickar ett sms...
 
Räknar ner dagarna till min 2 veckor långa semester. Då kanske jag orkar sitta upp till 21.30.

Kommentarer
Postat av: Matildus

Hahahahah snacka om att du kan skriva underhållande inlägg

Svar: Gulle dig :)
Ellen

2014-07-17 @ 13:47:56
URL: http://watildak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0