Pinsam

Jag slösurfade runt lite och kom över den här "initial-klockan"
 
 
Tycker den är rätt fin ändå.
 
Grejen är den att den finns även med bokstaven E. Men jag känner att det vore väl *göllit* av mig att ha en M-klocka? Skulle nog kunna vara det gölligaste jag någonsin gjort för det andra könet då jag i vanliga fall är otroligt ogullig. Hatar romantiska klyschor osv. Så jag skickade en snap till Martin och ba: Hur töntig är jag om jag köper den här? Och han ba: Jättelame.
 
......
 
Mmmkeey....
 
Synd för nu vill jag ha den ÄNNU MER :)))))
 
Funderar lite till på hur jag gör med den saken. Det är förvisso roligt att Martin tycker jag är pinsam men samtidigt känns det så långt ifrån mig själv jag kan komma.. Jorasatt, tänker vidare.

Kommentarer
Postat av: Matildus

Ta den i M, M är ju en väldigt fin bokstav faktiskt. Och skulle du mot förmodan vara sur på Martin kan du ju alltid tänka på någon annan på bokstaven MMMMMM....... Finns några stycken liksom...

Kram MMMMMatilda

Svar: Du har så rätt... Mamma till exempel :))))) NÄRÅ Matildus! Ska fundera lite till ;)
Ellen

2014-01-13 @ 17:07:03
URL: http://watildak.blogg.se
Postat av: Malin

Köööööp sen köper du en till Martin också med ett E på ;-) haha nej men köp ett M!!!!

Svar: HAhahahah åååh vad roligt om jag köper ett E till Martin :') Bästa jag hört på länge!
Ellen

2014-01-14 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0