Övertaggad

Så Martin och jag skulle åkt till Hufvudstaden idag. Det blev ej av pga. studielån och tv-licens m.m. som skulle betalas denna månad. Hela hotellgrejen + biljetter till resa översteg vår budget alltså. Så den glamouren får vi ta när vi har sparat mer än en hundring av lönen.
 
Så vi bestämde oss för en lighttrip till Karlstad på lördag istället. Jag är extremt övertaggad för denna *resa* på 10 mil. Som att det vore första gången jag någonsin åkte någonstans över huvud taget. Så Martin har börjat bli nervös inför denna Karlstadtur. Han är rädd att jag ska bli besviken, att resan inte kommer leva upp till mina förväntningar.......
 
Alltså, VILKA ÄR VI?!
 
Vi måste komma ut mer känner jag, när den absoluta höjdpunkten på året är en dagstur till värmlands "huvudstad". 
 
Nog om pensionärslivet.
 
Mycket troligt att detta är jag imorgon... På vår otroliga roadtrip.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0