Söndagsgöra

Titta vad jag gjorde igår:
 
"Skogs"-promenad med mamma och Klara. Så otroligt söndagsaktigt och harmoniskt. Vi letade påskris. Videkissar. Fyfan vilket vidrigt ord.
 
Sen pyntade vi riset också. Jag och Klara hade tydliga visioner om hur det skulle se ut. Stilrent och enkelt med vitt och EN färg till. Något ägg och en hucklekyckling. Mamma hade också en tydlig vision. Alla färger there is på denna planet.
 
Nu är det vardag igen och jag är tillbaka på jobbet. Sheldon är med. Titta på honom, visst ser han ut som en fluktare? Står där och pervar sig "gömd" bakom bordsbenet.
 

Kommentarer
Postat av: Matildus

HAHAHHAHAHAHAHA "visst ser han ut som en fluktare?" Roligaste ever 😂😂

Svar: Ja mitt lilla pervo, tur att han är söt ändå :)
Ellen

2014-04-15 @ 10:17:44
URL: http://watildak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0