Vad har hänt?

Amen vad har hänt på sistone då?
 
För 3 helger sen tog Martin å jag lillbilen till Dala-järna och åt frukost.. UTE! PREMIÄR!
Helgen därpå hälsade jag på Frida i Säffle med vår lilla "pluggrupp". Bästa pluggruppen som funits f.ö.
Sheldon fick en hankompis, första någonsin.. Tjejtjusarn ni vet.
Vi flyttade ifrån kaoslägenheten...
Och in i HUSET! som också är kaos just nu. Målade genast om hallen till ljusgrått, mmm..
Och förra helgen var jag på middag hos Lina i Karlstad med finpompisarna och bebis. Myz.
 
Bonus: Beställde kläder från H&M iförrgår för lite mer än nödvändigt.
Fick detta mailet idag:
:))))))) Vreden alltså. INTE första gången det händer mig.
 
Så, 3 veckors bloggande intryckt i ett inlägg. Like a boss.

Kommentarer
Postat av: Camilia ...

=)

2013-05-19 @ 21:30:44
URL: http://camilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0