Otur

Min ekonomi har inte varit på topp den här månaden kan man säga. Bilförsäkring och studielån ska betalas samma månad som julklappar ska köpas. Inte så att jag och Martin behöver äta kattmat men jajaja ni fattar.
 
Men igår satt jag och kollade på Nellys sko-avdelning, bara för att se vad jag inte skulle kunna köpa. "Tänk om man kunde köpa dom och dom... Men nä, får vänta tills jag har pengar, jag behöver inte köpa något egentligen" och så RIIIITSH! släppte sulan från min sko. Min enda vintersko.
 
Det är väl ödet va? Eller ett tecken från någon konsumtionsgud...
 
Nya skor beräknas anlända hos mig inom 1-3 dagar.
 
*Googlar kattmat+recept*
 
Herrowww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0