Semester osv

Okej, då recapar vi delar av sommarn lite snabbt!
 
Sommaren började bra med att vår rötna ek sa tack och hej genom att fall ner ljudlöst på grannens garage. En stor gren iallafall. Spännande.
Sedan låg liket på vår gräsmatta i några veckor. Det är så himla kul med egen trädgård........
Istället för att vara hemma och ta reda på grenar åkte vi på minisemester till Kolmården. Gråta under delfin-show: Check. 
Some serious shit went down när Sheldon högg mig i handen. Hans lövtunna leksak maskerade min hand lite för väl.
Vi paddlade kanot på Martins födelsedag. Första timmen höll Martin och jag på att göra slut eftersom vi i princip bara paddlade sicksack men efter lite matsäck gick det bättre och vi kom fram... Efter 5 ½ timme.
En vecka senare var det Gyllene Tider i Karlstad. Sommartider hejhej osv. Ni kan 'et.
Och sista semesterveckan var det Fryksdalsdansen. Vi laddade upp för att se Magnus Uggla. 3 låtar hann vi höra....
Och så kom augusti och vi blev med tratthund.
 
Men det roligaste på hela semestern hände i Charlottenberg när jag slog både Martin och svärfar i minigolf. Micke förlorar aldrig i minigolf och sist Martin och jag spelade vann han över mig med 30 slag...
 
Gigantiskt ögonblick i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Pelle

R.I.P ekis.

2013-08-12 @ 21:36:18
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0