Martyren mitt i kaffet

 

Hallå i kaffepausen.
 
Sheldon är inte en liten frisk hund. Hos vet. igår drogs det ut tänder, ögoninflammation upptäcktes, analsäckar spolades. Nämnde jag att han redan behandlas för noskvalster också? Han går alltså nu på 4 mediciner. Väntar spänt på att han ska bli självlysnade.
 
Men vem tog på sig stora martyr-rollen? Jo jag naturligtvis.
Jag stressar upp mig, bölar som fan och tycker SÅ synd om mig själv. Men idag bättrar jag mig.
 
Annars då? Vad händer annars??
Martin har köpt en Ipad. Får nu alltså tävla om hans uppmärksamhet mot en förstorad Iphone... Men han är glad så då får väl jag också vara det. Jag har ju en ny fluffig tröja liksom..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0