Kan ha en egen utställning

Ja okej, nu är jag i flyttagera igen. Så jag och Martin började packa ner grejer igår och upptäckte att vi lever i ett överflöd av muggar. Om jag skulle säga på rak arm hur många vi har så är det runt 30 stycken.. På två pers..

Jävlar vad kaffe vi ska dricka då?! Och te. Och varm oboy. Och blåbärssoppa. Samtidigt.

Andra saker vi har överflöd av är:
Dammsugare
Köksbord och stolar
Microvågsugnar
Soffbord
Kaffekokare (kan ändå behövas med tanke på antalet muggar vi kommer behöva fylla..)


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja ..... det var du som ville ha en!!!

2012-03-29 @ 11:34:40
Postat av: monstermalin

Lugn o fiiiin! Lillie flyttar snart så då köper vi om vi får;D

Puss!

2012-03-29 @ 20:40:10
Postat av: ellen

Ja jag klagar inte! Bara konstaterar :P



Just ja, det är ju jättebra! Ni kan komma och inventera hos oss :) puss!

2012-03-30 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0