Ponnyliftshelvete


Idag har jag tagit på mej den här uppsynen.
Kallar den apatisk. Visst klär den mej?

Har tekniskt sett fredag idag, då jag är ledig imorn och åker till TRYSIL!
Ser som vanligt mest fram emot after ski'n med släkten. Det är inte mycket som slår att dricka vin i underställ..

Ser minst fram emot att åka ponnyliften.
Blir uppriktigt nervös VARJE gång jag tänker på det! Hur jag krampaktigt håller i liftstången och ber till Gud att det inte ska komma en stor snögrop som jag inte kan veja för.

Och allt detta grundar sej i att pappa en gång trillade 4 gånger i ponnyliften och vi alla andra väntade uppe på toppen en halvtimme och undrade vart fan han tog vägen..

HAHAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: mischie

åh nej.. jag hade hoppats på att ni skulle åka lite närmare påsk då förmodligen jag oxå ska dit! Hade jag kunnat vara med och röja på after skii som däremot blir after pulka för mig :D

2012-03-15 @ 15:19:38
Postat av: ellen

Men åååh, jaa det hade ju varit perfekt ju! Vi hade kunnat sitta i pulkan och öla vettu ;) saknareej lella!

2012-03-15 @ 17:36:14
Postat av: Moster

Hästen !!!!!!

2012-03-27 @ 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0