Fräschen


Hehehe.. är lite pillemarisk idag.

Kom nämligen på imorse att jag har glömt att duscha sen i tisdags.
När jag meddelade detta imorse klockan 6 till Martin sa han med avsmak: Fräscht.

Själv tycker jag det är jättekul. Hur kan man bara glömma att duscha?
Jaja, inget som inte går att maskera med lite parfym.

Åh äntligen är det freeedag! Har längtat hela veckan.
Och vad ska jag göra i helgen då? Jo, flytta och flyttstäda. För det är så himla kul.

Ska också fira tvillingarna som fyller år idag och bah mYzA mEd bRuDzEn!
Det är ju inte samma sak som att flyttstäda.. men det blir nog kul ändå.

Ska eventuellt duscha också.


Kommentarer
Postat av: Moster

Duscha först....... Sen en riktig dusch efter flyttstädningen.

2012-03-30 @ 11:26:08
Postat av: Modern

Nää, kom igen! Duscha är överskattat och direkt miljövidrigt - fast kanske inte för de närstående... men det är ju inte JAG längre :)

2012-03-31 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0