Återuppstånden

Titta vem som är tillbaka på jobbet:


Yeeeey!

Jag har återuppstått från njurbäckeninflammation och soffkoma.
Så med bara lite njuront provar jag att jobba idag.

Allt går långsamt, men det GÅR iallafall.
Det trodde jag aldrig i mina värsta tycka-synd-om-mej-själv-anfall förra veckan när jag hade som ondast och trodde att jag skulle behöva operara bort njurarna för att det onda skulle försvinna.......

Jaja. Den här veckan får vi nycklarna till nya lägenheten så då börjar vi flytta igen.
Har alltså adressändrat för tredje gången i år. Hehe. Undrar om dom har kommit nånvägen på lilla spelet om mej än?


Kommentarer
Postat av: mlipmli

njurbäcksinflammation.. de lät inte så trevligt :O

2012-03-27 @ 18:29:24
URL: http://mlipmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0