Effektiv som vanligt.....



Heeejeee hälsar 22 åring med ringar under ögonen


Tycker ni jag är tråkig för att jag aldrig uppdaterar?
Då väljer jag att citera ett av Idas och mina gympabarn från ca 3 år sen:

Tror du jag bryr mej?!

Har faktiskt haft lite att göra. På 4 dar har jag firat nyår, fyllt år och flyttat hemifrån igen.
Så effing effektiv.

Har också styrt upp både inflyttningsfest och släktkalas till helgen.
Det gjorde jag innan jag visste att jag skulle hinna flytta in helt.
He-he.. Ops.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fina lilla Ellis! <3 ja, ni får uppdatera era bloggar så jag har nått o läsa med dagarna när jag sitter hemma :) Puss <3

2012-01-04 @ 14:10:36
Postat av: Moster

Gulligt,och jobba ska du,vad tänkte du på????

2012-01-04 @ 14:53:08
Postat av: ellen

Jaa Hannis, får skriva ut den där envisa bebben nu ;) vi lääängtar allihopa! <3



Haha jag tänkte inte moster ;)

2012-01-05 @ 08:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0