Mamma Hannah




Äntligen har Hannahs lilla bebbe kommit ut!
Och som vanligt hade jag rätt och det blev en liten tjej.

Ser så mycket fram emot att få snosa på lillbebisen!

Nått jag inte ser fram emot är att jag ska till tandläkaren idag.
Börjar bli lite nervös då jag inte varit där på 2 år...

Tänk om jag har 15 hål? Tänk om jag har tandröta? Tänk om jag hostar tandläkaren i ansiktet? Tänk om jag vägrar öppna munnen? Tänk om tandläkaren fattar att jag nästan aldrig använder tandtråd?

Det är så mycket som kan hända!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tandtråd lär de ju se om du inte använder. ;) Det är ju typ det enda de tjatar om när man är där: Använder du tandtråd? Hur ofta? Du MÅSTE använda tandtråd mera.



Lycka till hos tandis! ;)

2012-01-10 @ 10:49:09
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0