Lördagsjobb

Jamen inflyttningsfest och inflyttningsfest.. Ida, Emma, Hannah och jag hade inflyttningsmys igår.
Ida och jag vinade och preggers och Ems tittade på. Det var kul iallafall!

Jobbar på Fotocity idag.
Tappade en 5 kilo tung fotopappersrulle på min hand inne i mörkrummet och trodde på allvar att jag hade krossat mina fingrar och att det blödde brutalt mycket.

Men nejdå. När jag kom ut i ljuset hade fingrarna som högst svällt en millimeter.
Så mycket smärta för ingenting liksom?!?!


Kommentarer
Postat av: Moster

Ha jag vet de är tunga.Men inye sååååååå tunga.

2012-01-07 @ 17:16:00
Postat av: Anonym

Tack för igår gumman! Var jättemysigt! Hoppas jag blir bra i magen snart, då ska jag också vara med och vina ;) puss <3

2012-01-07 @ 17:59:52
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/
Postat av: monstermalin

Menar det! Blodlöst är meningslöst, hade varit mycket häftigare med lite smaskigt blod...;)

2012-01-07 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0