Close-up


HEEEEJ!

Här dök jag upp på dataskärmen, rakt in your faces!
Tänk att mötas av detta varje morgon hörrni, fast i en mer osminkad version med vårdhemsfrisyr och morgonandedräkt..

Martin kan skatta sej lycklig.

Nu är det inte långt kvar tills jag får ta helgen..
Och det kommer bli en bra helg för min YLVA-LI KOMMER HIIIIT!!!

Är lite upprymd. Och nervig. Torsby är ju inte direkt händelsernas centrum just nu om man säger så. Och sist Ylva var här var det ändå vår och vi invigde kolan.. Män dä ordna sä vettni, dä görä! Nått ska vi väl kunna hitta på.

Nä, nu ska jag titta vidare på Thor Heyerdahl-dokumentären här på jobbet.
Tycker det är sjukt spännande!

.......Ja, som tredje generationen på Sebra Film är det bara att embracea det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0