It's ALIVE

Hohoo.. här ekar det!
Men nu är jag tillbaka från semestern, är dock en vecka nu på fotocity.

VAD har HÄNT när jag varit borta då?

Vi listar:

- Kroatien var... BÄST?! Drack öl varje dag och sooolade loss.
- Mellanlandade i skåne. Upptäckte att jag gått upp 2 kilo i Kroatien. Oups?
- Kom HEM till Martin och Sheldon, som nu blivit tonåring?!?! Sheldon alltså, Martin är kvar i bebisstadiet.
- Went BANANAS på Fryksdalsdansen. Kan ha varit den bästa på många år. Dansade hela nätterna.
- Drog på mej världens förkylning nu dagen innan jag började jobba. Är i nuläget halvdöv och nyser snart revbenen av mej.

Nu känns det väl lite bättre, när ni vet vad jag sysslar med. Lugn i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: läsare

Hej! Jag är en tjej som följer din blogg dagligen..har förslag på vad nästa inlägg ska handla om: Lucy Camden!

Kramiz

2012-08-14 @ 11:49:45
Postat av: ellen

Hej läsare!

Vad kul, synd bara att jag uppdaterar så sällan.. Jättebra idé läsare, verkligen! Men jag tycker det vore mer spännande att läsa om Mary Camden nu eftersom hon blivit bortskickad, vad säger du om det? Ge gärna feedback. Kramen och puzzen!

2012-08-16 @ 13:55:34
Postat av: läsare igen

Jo Mary är ok också...fast Lucy är min absoluta favorit i 7 himlen. Jag skulle kunna tänka mej ett inlägg där du som bloggare beskriver karaktärerna med egna ord? Kan vara roligt för andra läsare som är sugen på att börja titta... det var bara en tanke jag hade. Älskar förresten ditt sätt att skriva och hur du tacklar vardagen! Kram!!!! Xoxo

2012-08-16 @ 22:16:12
Postat av: ellen

Jag förstår det, hon är verkligen en förebild för unga tjejer. Stark och duktig liksom, vill gifta sej och såna viktiga saker. Jo det kan jag absolut göra, kanske kan svara på allt om 7th i en frågestund? Gud tack, vad gullig du är. älskar ju att inspirera andra så hoppas jag gör det! KyZz VäNnEn <3<33<3<3

2012-08-17 @ 09:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0