Ikea hjärta Tetris


Jaha men okej, frost idag alltså. Vet inte när jag godkände det. Fryser ju ihjäl!

Jag fick med mej Martin till Ikea i söndags.

Öpp öpp öpp, säger ni nu, hade inte ni dubbel uppsättning av allt?

Men åh, take a chillpill stressarella! säger jag då, vi behövde utemöbler ju.

Så fort vi kom in på Ikea ville Martin leka i bollhavet. Men jag mutade honom med en korv om han skulle bli med in i själva affären. Ja okej då, sa han, men då vill jag köra vagnen!

Sen köpte vi naturligvis inte bara utemöbler, utan också en fåtölj, hylla till badrummet, nattduksbord, sittdynor, ljus, galjar, lakan och tillbringare.

Att packa i bilen var en rysare, ett tag såg det ut som att vi skulle behöva lämna fåtöljen ensam på parkeringen, alternativt lämna allt det andra. Men efter lite Tetrisande kunde jag köra hem bilen utan att kunna använa backspegeln.


Kommentarer
Postat av: monstermalin

Vill bara gilla dina roliga inlägg! :D

2012-04-21 @ 08:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0