Lilla vidret har talat

Åhh vad kul det var att träffa Ylva Li, Frajd och A-L.
Fattar inte att det gått typ 5 månader sen vi sågs sist?! Helt sjuuuwkt jue.


Och här står vi och poserar i Duvanhusets garage efter bio, shopping och mat.
Mina fina tjejer..

Näe hörrni, kommer bli en lugn vecka! Jobbar ju bara 7 dagar ändå..
Piss i havet det! Piss. I. Haveeeet.

Måste slänga mej i duschen snarast, helst igår.
Mitt hår alltså.. MITT HÅR är inte av denna värld? Det är en enda smörtalt just nu.
Känner mej som världens vider. Åtgärdar det.. NU!

Lyssna!


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Mycket trevlig dag! Nu snooor jag bilden :)

2011-10-19 @ 15:46:27
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0