Lill-Jackie



Heej maggots!

Har på mej ny mössa som ni ser. Vill aldrig ta av mej den. Älskar den grymt mycket. Mest för att mamma säger att jag ser ut som Jack Nicholson i Gökboet. Har förresten handen sådär töntigt för jag har pillat upp världens sår på hakan. Känns sådär scheeexigt..

Men. Kan. Inte. Sluta. PILLAAA! Pillepill..

JAJA, det om det.

I lördags var mama och jag i Karlstad och kollade lägenhetsgrejer.
Är så exalterad över att få spendera upp alla mina peengaaar på möbler. Dreglade nästan på Ikea när jag tog av mej skorna och provsatt soffor. Mm-Mm-MM! Inte långt kvar hemma på Holländer..


Kommentarer
Postat av: watilda

SV: Hahahaha men ellen! Ha inte det! Min mammi är så att hon ändå åker till charlottenberg/karlstad/nånannanstans var och varannan helg så för den skull gör det inget!och kostade INGENTING gjorde det också, så aaaandas! Hahaha!

2011-11-29 @ 11:33:30
URL: http://missmonkei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0