Killikill

Uuuuh vad det killar på mej.
Känns som att jag har kryp över hela kroppen.

Och det hade jag ju förut också. Fast bara en. Hittade en liten skalbagge på ena patten. Den kröp runt där och verkade trivas. Den mosade jag mellan fingrarna. Äckligt.

Hehe.. Gillar att säga patten.
Känns förbjudet eftersom pappa hatar när jag säger det.

Måste nu duscha.
Jävulskt tråkigt. Särskilt eftersom hela mitt badrum översvämmas så fort man vrider på kranen.
Vägrar dessutom att rensa avloppet själv.


Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: michsie

åååå..kom hem och massera min nacke. :(

2011-05-12 @ 14:14:02
Postat av: ellen

men jag är ju hemma nuuu michi :) kom hit med dej!

2011-05-12 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0