GODKÄND!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för idag fick jag tillbaka min sista tenta som jag klarade vilket betyder att jag har skrivit min sista tenta!


YEEEEEEAAAAAAAAH!

Kan inte förklara hur gött det är.
Finns inga ord..

Jag firar med att rata alla fula långklänningar på hela internet.
Jag måste verkligen ha en till examen som är om exakt en månad idag.

Många fina kortklänningar däremot.. Som jag kan ha i Nice i sommar.

Måste kanske åka till Karlstad i helgen?
Och shoppa upp dom sista slantarna jag har kvar denna månad..


Kommentarer
Postat av: Modern

GRATTIS!!! Och ge inte upp det där med långklänning än. Du måste ju pröva några:) Jag kan ändra mig:)

2011-05-03 @ 21:55:38
Postat av: Emmis

Grattis gumman! Härligt och braaaa jobbat ;) <3

2011-05-04 @ 10:39:56
Postat av: Monster-Malin

Know the feeling!!!

Jag tycker nog fortfarande att Ellen-dellen är sötare i normal-kort klänning.

Eller chocka alla och ha några fräna haremsbyxor...?^^

2011-05-05 @ 22:55:57
Postat av: ellen

Jo men det fick bli en snygg och billig långklänning ändå.. Blir nog bra ändå :)

2011-05-06 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0