10 ynka veckor

Hoho little daaarlings!

Här sitter jag, ihopkrupen i soffan med filt och myser framför TVn.
Jag gör mitt absolut bästa försök att ignorera att jag måste plugga my arsle off imorn..

Omotiverad är en rejäl underdrift skulle jag vilja påstå.

Men idag var det möte om examen som ÄR OM TIO VECKOR AAAAAAAH!!!!
Herregud, om tio veckor flyttar jag ifrån min lilla lägenhet och hället, kan ni förstå det ellerrrr?!?!?!

Jaja nu lugnar jag ner mej och tittar vidare på erik och mackan.
En dag i taget, som äldre och visa säger.


Kommentarer
Postat av: Modern

Lugn å fin! Vi kommer väl och hjälper till! Mys på... eller plugga på menar jag!!

2011-03-22 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0