Världsvan

Idag har jag catchat upp med Micha över 3 timmars kaffetjöt.
Rätt så tämle gönn.

Och för första dagen sen jag kom hem orkade jag baxa röven ur sängen före 12.
När går jetlag över?

Fast det känns rätt häftigt att kunna säga att:
"Fyfan vad jetlagad jag är då, sliter hårt på en alltså att leva Big city life.."

Känns otroligt världsvant och coolt.
Som jag iförsej redan är men..


I uppslagsverket hittar ni denna bild under orden:
"Världsvan", "Jetlag" och "Cool tjej med snygg frisyr och asballa brillor" 


Kommentarer
Postat av: Emil

Tänkte att: DET DÄR STÄMMER INTE ELLEN! Så ja tog ett lexikon här hos farmor o farfar o kollade, o va fan hittar ja då? JO den där bilden. Fan va Cooltt, eller hur?

2011-01-07 @ 19:31:22
Postat av: ellen

Ja du ser?! Jag snackar inte bara skit här ;)

2011-01-07 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0