Fredagsbilder

Jag har ignorerat datorn hela helgen, och det var gött för själen.
Mindre gött för själen att inse att jag har ett PM att skriva tills på torsdag klockan 12.

Fredagsbilder:

At Klämmets place

Ida väntar på mat

Jag var road

Här kickstartar vi igång kvällen

Speldags!

"Håll för näsan och håll upp höger hand när du pratar.."

Mmmmm..

Här förklarade Micha ordet Sardin som en bakelse..

Och här någonstans insåg vi att det vore bättre om vi sket i krogen.

Joråmensåatte, jag har haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Id

Att va i mickas lag är alltid lite mer komplicerat! Man får liksom tänka ut själv att hon menar sardin även fast hon säger att det är en bakelse.. Och att Nike är en ruffstutt, men det stod det inte på kortet ens! Svårt det där... :p

2011-02-07 @ 06:12:58
Postat av: ellen

men det blir ju lite roligare och svårare när hon förklarar ett ord och menar ett annat.. lite spännning i vardagen vettu :P

2011-02-07 @ 10:51:39
Postat av: Id

Ja och jag uppskattar verkligen det! Sån tur att jag har Mickamela :) <3

2011-02-07 @ 13:46:15
Postat av: mischie

men hörru.. skoog... vi vann faktikst! :D

tur att ni har mig vettu så ni kan skratta riktigt(;

2011-02-08 @ 19:08:40
URL: http://mischiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0