Told ya


Ser ni?! Sa ju att det spökar här på jobbet..

Fick dåligt samvete av mitt ytlighetsutbrott igår.
Så idag har jag skänkt pengar till musikhjälpen och försöker även bry mej minimalt lite om att jag har äckeldålig hårdag.

Jag är ju fin på insidan iallafall...........

Sista parkourträningen innan jul ikväll och sen åker vi iväg på läger till helgen.
Är lite stressad för det? Måste packa och handla och hålla koll på tider, biljetter och barn.
Vara ordningsam alltså.. Min starkaste sida...

Det är i såna här lägen jag önskar att Ida alltid är med mej.


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!

Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-12-15 @ 06:28:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0