Oerhört smickrande


Brööööööl.
Är trött efter 2 timmars seminarium, haha vilket skämt jag är?!
Shape up, Gnällen.

Men det gick bra iallafall. Och det är ju alltid bra. Brabrabra!

Har ni sett också vilken smickrande färg det är på min klänning?
Smälter rätt in i min hud. Är min hudton alltså gammelrosa/ljus persika?
För så heter inga foundationfäger iallafall.

Man skulle kunna tro att jag är naken..

Vilket jag givetvis inte äääär. Jag tror bara att jag är brun efter noll soltimmar denna helg.
Men låt mej hållas bara, jag vill tro att det är sommar vilket gör mej glad.

Glad Ellen = Ingen Gnällen


Kommentarer
Postat av: Modern

:) Man up! Vitt är fint - eller beige eller peach etc. Puss!

2011-04-26 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0