Sjukglass

Igår kväll när jag precis skulle somna kom jag på värsta affärsidén.
Trodde jag iallafall.

Jag tänkte att när man är sjuk, vill man ju ha glass.
Då ska jag skapa en serie med sjukglassar! Sjukis, skulle jag kalla själva märket.

Och dom olika smakerna skulle inte heta vanilj osv.
Dom skulle heta olika symptom.

Typ Halsont, Huvudvärk, Magont, Hostig, Snorig and on and on..

Nu idag, när jag är vaken och vid mina sinnes fulla bruk inser jag att jag skulle inte vara så intresserad av att köpa en glass som heter Snorig. Eller sitter jag inne med världens grej? Kan jag bli miljonär på detta?


Kommentarer
Postat av: Modern

Om jag jobbade på Disneychannel nu skulle jag köpa den idén av dig stångrakt!!:)

2010-09-27 @ 17:21:51
Postat av: watilda

Haha! Jag skulle lätt köpa någon av dom, tyckte det var en SJUKT bra idé. ;D

2010-09-28 @ 16:32:21
URL: http://tldz.blogg.se/
Postat av: Lillsyster

Ja skulle köpa, låter sjukt glassigt :D Fast ja kanske e partisk, ja vet inte...

2010-09-28 @ 19:11:41
URL: http://freaksandmaniacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0