Duschstrategi

Här sitter jag och skjuter upp på att duscha.

Fröken Duktig, som lillasyster brukar kalla mej när jag berättar hur jävla duktig jag faktiskt är på saker och ting tex. på att göra en mycket lång och värdelös parantes, har varit ute och gått i stormen idag alldeles själv.

Eller ja, storm och storm.. Det blåste lite så jag fick ont i huvudet.
Jag mössvägrar nämligen ett tag till.

Det jag ville säga var att jag skjuter upp duschandet för att invänta ett bra duschprogram på Tvn. Alltså, ett program som är så pass dåligt att det enda det duger till är att ha i bakrunden när man duschar.

Ullared är ett exemplariskt duschprogram.
Så, om ungefär 10 minuter kommer jag lukta godis igen.


Kommentarer
Postat av: Monster-Malinm

Mössvägra!!!??^^

Inga vuxenpoäng där inte :P

2010-09-20 @ 21:01:24
Postat av: Ann-Louise

haha, känner igen de där, att tvn styrde allt :P

2010-09-21 @ 11:57:03
URL: http://annlouisewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0