Världens bästa reklam

Idag berättade vår lärare att vi kommer förmodligen känna oss helt mörbultade i 2 veckor efter all tuinamassage och punkttryckande.

No shit Sherlock?

Jag är ständigt trött, både psykiskt och fysiskt. Kroppen är orkeslös. Och fast jag är så trött hela tiden kan jag inte somna på kvällarna och vaknar gång på gång mitt i natten. Och just nu har jag en jädrigt go huvudvärk också.

Och med det sagt:
Släkten och alla nära och kära!
Vem ställer upp som som försökskanin när jag kommer hem i helgen? Jag måste öva!

Dagens låt:
K'naan - Take a minute


Kommentarer
Postat av: ida

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

och jag borde få först eftersom jag tycker att jag räknas som både släkt, nära och kära.. sådesååå! ;)

2010-10-12 @ 09:48:09
Postat av: Mischie

Jaaaaaaaag! Jag räknas först för jag har inte fått nåt än ;)

2010-10-12 @ 10:52:42
Postat av: Din X chef

Jag ställer upp. B<ra ring

2010-10-12 @ 11:24:09
Postat av: Modern

Är förkyld - spelar det nå'n roll? Ta genast reda på!!:)

2010-10-12 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0