MINA idolregler

Jag ska klargöra några regler för nära och kära och resten av omvärlden angående idol:

1. Sån är jag!
Varje år säger/tänker jag att jag inte ska titta på idol. Jag blir alldeles för insatt och aggressiv, säger jag. Ändå kollar jag alltid. Lita på mej när idolmys blir aktuellt, fast jag sagt nej från början.

2. Tyck alltid som jag gör!
Jag kan inte poängtera hur viktigt det är. Jag blir så fruktansvärt arg på alla som inte tycker som jag. Andreas Karlsson ligger jävligt risigt till kan jag tala om! Hur kan man inte tycka om Alice? VA?! Förra veckan var det lillasyster som tyckte illa om Alice. Hon fick sova med ett öga öppet den natten. Och ja, jag vet att det är diktatoraktigt att säga så, men jag är egoistisk gällande idolsammanhang.

3. Rösta på rätt person!
Som fortsättning på regel 2. Jag röstar aldrig. Har gjort det till en princip sak. Men ni som gör det, rösta för fan på rätt person. Annars vinner såna som Marie Picasso. Vem vill se det fatala misstaget av svenska folket igen?

4. Håll mej sällskap trots mina löjliga regler! 
Jag inte vill se på Idol själv fast ni tycker och röstar fel. Jag vill ha någon att skratta med när Lailas klänning har åkt upp till hissnande höjder och man ser hennes spanks.

Så, tack för att ni lyssna.. Eller blev påtvingade. Och står ut med mej, den lilla diktatorn.


Kommentarer
Postat av: Modern

Tur att du har nå't att engagera dig i i din ensamhet:)En god bok är också ett alternativ.

2010-10-09 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0