Pinsamheter och bulltjejer

Ojojooooj vad pinsamt det är idag på Lite Sällskap.
Så pinsamt att jag knappt orkar se det. Så pinsamt att det kryper under skinnet på mej.

Och jag kollar ändå på Kungarna av Tylösand utan att skämmas ett ögonblick.

SKICKA HEM NATHALIE, STELLAN! NUUUUU! SER DU INTE VAD DU HAR ATT VÄNTA?!
Så vill jag skrika till TVn. Men det gör jag inte. Jag vet att det inte hjälps.

Här kommer lite bullbilder på Fridas begäran.
Jag tog ju hela 2 stycken. Bara att dela med sej.


Bullylva

Bullfrida

Jag är ingen bulltjej, som jag sa förut, så jag fastnade inte på bild.


Kommentarer
Postat av: mischiee

hahaha. tur att han insåg och han fick det nog skönt borta i buskarna. ;)

2010-10-05 @ 17:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0