Ont i hjärtat

Har precis sett Hämnden med ma och pa.
Jag fick så ont i mitt hjärta, så ont att jag nästan gick ut från bion.

Huuuuh så jobbig den var.

Jag ville inte se den här. Jag vill tro att allt är rosa och fluffigt hela tiden, sa jag.
Men det är det inte, sa pappa.

No shit, pappa, NO SHIT?!

Nej, måste få bort den ur mitt huvud.

Titta här så rosa och fluffigt livet var innan filmen:
Så här kul är livet.

Och Frida, låten heter Erase me med Kid Cudi feat. Kanye West
You are very velcome!

Kommentarer
Postat av: Mischie

Gud va lik mig du var på fjärde bilden ;p haha

2010-10-28 @ 12:27:44
Postat av: Frida

Gracias, hittade den igår på youtube också:)vilken pudding du är på sista bilden;)

2010-10-28 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0