Mysimysmys!

Hoho där ute!

Jag och mina mjukisar har krupit upp i soffan och byggt bo. Ett mysigt och tryggt bo med precis allt nära till hands. Här stannar jag tills på måndag. Nej, jag skäms inte för att säga det. Jag ska sova i helgen. SOVA!

Tuinamassagen tar knäcken på mej.
Det gör inte bara ont i stackars kroppen min, den blir trött och lealös efteråt.
Jag höll på att slå ihjäl mej i trappuppgången förut för mina ben orkade inte ta ordentliga kliv.

Iallafall, jag har bunkrat upp ordentligt med film, göttigt och mysljus för att klara denna helg

Som ni kanske förstår blir jag kvar i Häll aaaall byyy myyyseeiieielf i helgen.


Ellen, all by herself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0