Imponerande Ellen!

Idag har Frida, Ylva och jag bowlat.

Det gick upp och ner hela tiden. Ena gången gjorde man strike, andra gången fick man ner 1 kägla. Fattar inte hur man kan vara duktig på bowling. För mej är det som roulette. Jag tycker jag gör lika hela tiden men no no no..

Ikväll är det middag hos mej.
Och hör och häpna vad restaurang Ellen bjuder på idag:

Huvudrätt:
Fläskfilé, klyftpotatis & grönpepparsås
Efterrätt:
Hemmagjord polkaglass (insperation á la Ida&Eril)

WHAAAT?! 
Imponerande va?! Jag är imponerad. Min kockgranne är imponerad.
Hoppas Ylva och Frida också blir det. Då har jag lyckats.


Kommentarer
Postat av: Modern

Jag och pa är impressed too:)

2010-10-06 @ 17:00:55
Postat av: Ida

Kul att jag och my love gör dej inspererad ;)

2010-10-07 @ 18:03:45
Postat av: Fridus

Du lyckades, mycket gott!!!!:)

2010-10-07 @ 18:53:18
Postat av: Ylva

Håller med Fridus, du lyckades! ;)

2010-10-09 @ 00:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0