Ellen, dokumentärnörden

Nö ä jä hee-em i skogan igen.

Jag bara åker och åker. Bor i min väska och i min fina bil. Min fina varma bil som jag spelar P3 dokumentärer i  som mest handlar om mördare och sinnessjuka. Jag har officiellt blivit en helylle dokumentärnörd på grund av mina ensamma resor på små skitvägar i skogarna i mörkret.

Jag nästan längtar efter att få åka bil bara för att höra på dokumentärerna och bli skrämd så jag inte ens vågar stanna och kissa. Det är som skräckfilmer som hänt på riktigt! Jag vill så gärna rekommendera massa spännande historier men vet också att alla inte är så överintresserade om Hagamannen som jag är.

Jaja tyst nu, Desperate på TV.


Ellen, er nörd i egen hög person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0