SPA i köket

Jag tror, och hoppas så innerligt, att jag är klar med mitt PM.

Såja såja, plocka upp hakorna från golvet.
Det ska ju vara inlämnat imorn, så var kinda tvungen.

Får springa över till Frida och printa ut det innan jag ångrar mej och raderar skiten.

Idag har jag för övrigt stekt pilgrimsmusslor i cirka 2 ½ timmar.
Vi SPAare hade laga-kinesisk-mat-dag.


Frida gjorde soppa med jumboräkor. Gött.

Ylva också.

Jag passar i kockmössa. Mycket bra också.

Mindre kul med köksdag:
Ylva, Frida och jag fick sanera hela köket med högtryckstvätt.


Kommentarer
Postat av: Modern

Hey Good Looking!!

What's you got cooking?! :)

2010-11-25 @ 19:47:46
Postat av: ellen

Tosig du ä mama ;) just där är det nog kinesisk broccoli och långa gröna bönor till musslorna! Kolla din mobiiiil också :)

2010-11-25 @ 21:18:01
Postat av: Mischiee

Nu vet du hur jag kände mig första året på gymnasiet, MINDRE KUL! Du klär i kockmössan liksom jag ;) haha

2010-11-26 @ 15:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0