Expriment

Idag övervägde jag seriöst att utföra ett litet expriment.

Exprimentet skulle ha ägt rum i mitt eget kök, närmare bestämt i min diskho.
Jag tänkte nämligen starta en bakterieodling på min disk.

Men jag var tvungen att göra en liten för och emot lista först för att se om det var värt det:

Tänkbara positiva effekter av bakterieodling:
1. Slippa diska
2. Jag får känna mej som en forskare=smart
3. Slippa diska
4. SLIPPA DISKA!!!!

Tänkbara negativa effekter av bakterieodling:
1. Äckellukt
2. Eventuella djur
3. Tallrikar, knivar, gafflar, ja allt skulle ta slut ganska fort
4. När jag är klar med mitt expriment måste jag ändå städa upp skiten

Det sista avgjorde saken.
Jag satte igång med disken direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0