Gorgeous?!

Här sitter jag och kollar på riskförlossningar mellan pluggandet.
Mycket avskräckande program. Varför jag kollar är en gåta.

Men det jag tycker är lite roligt är att så fort bebisen kommer ut gapar en sjuksköterska:
OH MY GAAAAAAAD! HE'S GORGEOUS!

Man ba Gorgeous? QUE?!
Bebisarna är kladdiga och skrynkliga och huvudet fladdrar åt alla möjliga tänkbara håll..
Dom är riktigt skräckinjagande!

Fast det förstås.. Skulle dom säga: OH MY GAAAAD! HE'S SO DISGUSTING! så skulle jag reagera på det istället..

Jag tror det är dags för mej att byta program nu.. I'm svammling.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Blää, hur kan du kolla på det programmet? :O Varje gång jag har på 4an och det programmet går så vänder det sig i magen på mig >< hah :)

2010-03-24 @ 19:32:06
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahah jag veeet inte.. :P skrämmer upp mej själv också! Men sån är jag! ;)

2010-03-25 @ 13:18:56
Postat av: Monstermalin

HAHAHAAHHA....du ÄR rolig du!!!!!! Princess of destiny...eller va dä nu va:P

2010-03-28 @ 21:03:26
Postat av: Ellen

Hehe ibland får man till det :P Nää Kärleken till Ödet var det.. ;)

2010-03-29 @ 09:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0