Vuxenjag på semester

Mitt vuxna jag har tagit semester.
Mitt vuxna jag är det jaget som betalar räkningar och håller hårt i mina surt förvärvade pengar.

Men nu när det jaget är på semester hopar sej räkningarna, jag klickar hem alla saker som kanske, eventuellt, litegrann intresserar mej och jag beställer klipp&färgtid..

I love mitt vuxenfria jag.

OCH! bältrosen håller på att dö ut..
Jag tror jag satte för stor press på den så den fick prestationsångest när jag pratade på världsövertagandet. HA! In your face!


Kommentarer
Postat av: Yos

Hej Ellen!

Förlåt för att bloggdesignen dröjer. Lite töl och så där men den är på G promise. Har dock mycket att göra. Fotoredigeringar, jobb osv. Tiden räcker inte till alltid. Men håll ut!

PUSS

2010-06-17 @ 19:50:55
URL: http://kaleidoscopical.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Gjort idag? :D

2010-06-17 @ 20:12:16
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0