Orolig för mamma

Man kan inte flytta hemifrån ett år och sen komma hem och tro att allt är som vanligt.

Här hemma har det hänt en grej. En stor grej. Enorm faktiskt, om man tänker efter.

Mamma tittar på fotboll. Oavbrutet.
Varje gång jag kommer hem så står TVn på och man hör det där getingsbo-ljudet (vuvuzuelorna or whatever..) och hon säger saker som: Men vafan? Jag trodde Serbien skulle spela nu?!

Hon verkligen bryr sej. Jag är orolig.
Hoppas bara det är en VM-grej och att hon går tillbaka till Americas funniest homevideos så fort VM är över. Så jag kan känna mej som hemma.


Kommentarer
Postat av: Modern

Har jag alltid gjort när det är VM!! :) Men jag vet att jag är supertråkig. Sorry:( Det går över. VM alltså:)

2010-06-27 @ 17:15:47
Postat av: Viola :)

Fin blogg! Vad har du gjort idag?:)

2010-06-30 @ 22:01:19
URL: http://aalltidjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0