Whooo! We're going to..

IBIZA! 2010! PÅ! FAKTORIET! WHO! HEJ! COOLA! KIDS!


Max, Josie, Hårdrockar-Ida & Körslaget-Hjalmar. Vilket gäng va?!

Lilla Josie

Idis testar ny look

Lina kom på besök, hallaaa!

Sen åkte vi till faktoriet. Ida var glad.

Konstverket: Folk i klunga på dansgolv på faktoriet

Jag valde den naturliga och mycket populära posen Japan på semester.

Emma visade många tänder

Glada Emma&Ida. Emil surade.

"Jag vill ta en kusinbild!" gormade jag och gjorde min allra charmigaste min.

Sen ville jag ta en icke-kusinbild. Ida blev nervös.

Sansade töser på dansgolvet.

Och så! Detta var bara uppvärmning tills nästa vecka när vi kör 2-dagars.
Kommer må som en prinsessa.


Kommentarer
Postat av: mischie

avis.. två dagar oxå.. ännu mer avis!

2010-07-25 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0