Kos

Lilla jag ligger i sängen och koser mej helt själv medan Jonas är ute på vägarna.
Bäst för han att han aktar sej för älgar, rådjur, grävlingar, rävar, grodor, vargar och annat vilt. Jag blir så ågen när han är ute och åker.. Han kör ju ändå som en galning när inte jag är med och håller reda på honom.

Kom nyss hem från mystacoteisolenkväll hos Ida och Emma.
Fint en haret egentligen en sketen onsdagskväll när alla i hela sunne kommun/halva torsby kommun kommer vara tämligen bakfulla imorn. Men inte jag inte, det sparar jag till på lördag och söndag!

Nu väntar Family Guy på mej,
GODNATT PÅ NÄ!


Kommentarer
Postat av: amanda

Vara med i "Dagens blogg" på min blogg ? :D

2010-07-29 @ 00:40:19
URL: http://figurera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0