Kattenlåten någon?

Här sitter jag, Ellen Lovisa, helt ensam i det mellanstora huset på Holländer.
Luktar bacon gör det också, här i det mellanstora huset. Not very nice.

Jag väntar på min kärlek som håller på att flytta byggställningar hemma hos sej.
Att han ska hålla på att vara sådära himla kärig när jag är ensammast hemma i hela världen.
Jag vill sjunga den där låten som som Lotta på Bråkmakargatan sjunger om katten. Det gör Ida när hon tycker synd om sej själv. Men jag kommer inte ihåg texten. ÅH vad trött jag blir när jag inte ens kan sjunga tycka-synd-om-mej-låten som jag vill.


Nu ringde Jonas. Han kommer snart. Tur för han!


Kommentarer
Postat av: ida

åh ska jag va tvungäääään.... säg aldrig att jag är dålig på texter isf :P



"när jag kommer till mitt lilla hus, då är jag ensam om natten, då tänder jag mitt lilla ljus, då har jag ingen mer ÄN kattÄN"



300 kr räcker ;)

2010-07-21 @ 09:12:35
Postat av: ellen

Tackar eder ödmjukast. Pengarna kommer på posten :)

2010-07-21 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0