Vi fortsätter väl då..

Ja. Som ni märkte fick jag den exellenta idén om en bildsammanfattning av året.
Jag får väl fullfölja det jag påbörjade.


Jossa fyllde också 19 och då kom Ibiza till Torsby.

Sen blev vi trötta på byn och rymde iväg till Idre några dar.

Sen flyttade jag till Hällefors och började på SPA-programmet och blev nollad.

På Halloween hade vi dom mest skräckinjagande dräkterna.

Det blev några fester mellan tentorna i hyttan.

Jag firade in det nya året med ett gäng tokstollar.

Ja. det här var bara några av sakerna jag hittat på i år naturligtvis.


Kommentarer
Postat av: emelie

vilka härliga bilder :D

2010-01-04 @ 22:14:19
URL: http://emeliejosefinecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0