Mycket spännande att berätta

Nu är värmen tillbaka!
Elementgubbarna kom i rasande fart när jag ringde till SBO och snyftade att "jag minsann inte har någon värme aaaalls i min lägenheeet.. Buhuu!"

Förresten har jag glömt att berätta att Micha satte i löshår på mej härom dagen.
Blev sjuuuwkt bra asså, så hiiiimla naturtrogääät.

Checka bara:


Jääävligt snyggt bakifrån liksom:


Micha passade på att sätta i lite på sej själv också:


Vi är överlag nöjda med resultatet.
By the way, hoppas ni såg TV-feber.
Mina tjejer gjorde ett kanonjobb iförd strutbehå.
Heja Ida och Emma!


Kommentarer
Postat av: mischiee

hahahha! :D så jävla nöjd är jag =)

2010-01-12 @ 11:23:07
Postat av: mischiee

svar; ja verkligen det ska bli roligr.. hoppas att det slutar lyckligt oxå och inte i tårar! :D

2010-01-12 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0