En hård, armlös natt

Imorse när jag vaknade hade jag världens värsta ågren.

Efter ett bra tag efter att jag vaknat kom jag på varför.
Jag hade drömt att någon/något hade kapat av mina armar inatt.

Hela drömmen gick jag runt och sa att jag måste ringa till sjukhuset och få tillbaka mina armar.
Sen kom jag ju på att jag kunde inte ringa till sjukhuset, jag hade ju inga armar eller händer att slå numret med.. Och ingen erbjöd sej att kunde ringa åt mej heller.

Nu undrar jag:
Varför hade sjukhuset mina armar?
Och varför ville ingen hjälpa mej att få tillbaka mina armar? Rätt så ocoolt.

Det är ju ändå en ganska bra kroppsdel att ha..


Kommentarer
Postat av: Klara

Vääääldigt sen efterreaktion på de där urban legends avsnittet där han sliter av armarna o knappt kommer in i huset :O

2010-01-18 @ 21:57:26
Postat av: Modern

Ha ha!! Håller med Klara - efterreaktion, eller ska vi säga överdos/snedtändning av skräckfilmer i allmänhet och Martyrerna i synnerhet:)

2010-01-20 @ 09:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0