KOLLA KOLLA!!!

Imorn kommer jag hem till byn igen, och denna gång har jag med mej massagebänken.
JAAAAA! borde alla jubla och exalterat följa mej som en svans hela helgen.

Men nejdå!
Folk är tydligen väääldigt upptagna just den här helgen..

Så därför sätter jag ut en liten annons här på bloggen:
Är det någon där ute som inte är überupptagen på lördagen som vill ha sej en gratis och fruktansvärt behaglig massage så vistas jag hos mammen och pappen hela dagen. Om man är en snäll kund kan man kanske få kaffe också.. Men lovar inget.

.............

KOM FÖR FAAAAAAAAN!


Kommentarer
Postat av: Monstermalin

Kommer kommer kommer...ja tack till kaffet åxå!

2010-02-11 @ 23:49:50
Postat av: Ida

Tyvärr, jag har beställt tid på söndag ;) :P

2010-02-12 @ 09:33:14
Postat av: morffff

de skulle va jävligt gött alltså.. :P

2010-02-12 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0