Mission impossible

Irritationsmoment idag:

- 6:ans ljud är inte i synk och har inte varit på flera dagar
- Min hals har tydligen bestämt sej för att sakta implodera
- Min lägenhet är fortfarande svinkall, trots nya fönster

Det roligaste idag:

När grannen med våld försökte trycka in en lånad ketchupflaska i mitt brevinkastet, medan jag var hemma. Mission impossible I tell ya.

Dag 13
 
Bild på.. okänd, 2009.
Det här kan vara en av de bästa bilderna som någonsin tagits.
Och det är ingen okänd egentligen, jag vet mycket väl vem det är.
Men det blir roligare såhär, för bruden är nästan oigenkännlig här.


Kommentarer
Postat av: Modern

Ha ha! Ketchupflaskan menar jag! Du sover väl mycket?

Ät allt nyttigt du kan komma över! :) Puss!

2010-12-13 @ 20:51:11
Postat av: ellen

Jaa jag försöker, imorn är det sovmorgon iallafall :) Puss!

2010-12-13 @ 21:11:42
Postat av: Ida

hahahahha! Älskar bilden :p den tjejen borde söka modelljobb! Lyllos dej som känner henne!

2010-12-14 @ 08:18:05
Postat av: ellen

Ja eller hur är den underbar?! :D lätt, ingen kan tävla mot denna brud ;)

2010-12-14 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0